zondag 30 augustus 2009

Geweldige uitslag D66 bij de Europese verkiezingen

Beste democraten,

Bij deze wil ik jullie allemaal feliciteren met de geweldige uitslag die D66 heeft behaald bij de Europese verkiezingen. Gefeliciteerd en zeker ook bedankt, voor iedereen die hieraan zijn of haar steentje heeft bijgedragen.

Met name in onze beide gemeentes Lansingerland en Pijnacker-Nootdorp kunnen we zeer tevreden zijn over het percentage stemmen dat D66 heeft behaald; Lansingerland ruim elf procent en Pijnacker-Nootdorp ruim dertien procent. Ook de opkomst in onze afdeling was boven het landelijk gemiddelde met voor beide gemeentes ruim 41 procent.

Natuurlijk is het niet eerlijk om op basis van deze uitslag een voorspelling te doen met betrekking tot de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart volgend jaar. Maar een beetje dagdromen en stiekem genieten moet mogen!

Ik zie de uitslag van de Europese verkiezingen als een enorme steun in de rug en bron van inspiratie op weg naar 3 maart 2010. Ik ben er van overtuigd dat er voor D66 een enorme kans ligt op succes, laten we met zijn allen die kans oppakken. Een kans is nog geen goal en er moet nog veel gebeuren, maar het lijkt me echt verschrikkelijk mooi om daar de komende tijd deel van te mogen uitmaken.

Ik wens alle democraten in onze afdeling dan ook heel veel plezier bij alle activiteiten die we met elkaar gaan ondernemen. En bovenal, beste democraten, geniet er van…

Tot ziens,
Peter Hennevanger