zondag 30 augustus 2009

Gezamenlijke afdeling Pijnacker-Nootdorp en Lansingerland

D66 doet het goed in de landelijke peilingen. Des te meer reden voor een groep enthousiaste D66-leden in Lansingerland en Pijnacker-Nootdorp om het initiatief te nemen de lokale afdelingen weer nieuw leven in te blazen. Doel van de initiatiefnemers is om in maart 2010 deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen. ‘Met de groei van beide gemeentes en de verandering van bevolkingssamenstelling denken wij dat er behoefte is aan een partij als D66 in de gemeenteraad’, aldus Aniek Dane en Freek Lötters, twee van de initiatiefnemers.

“We zijn nu druk bezig om verkiezingsprogramma’s voor beide gemeentes op te stellen en een gezamenlijk afdelingsbestuur te vormen. Veel werk, maar gelukkig zijn er meer leden die samen met ons geloven in het verschil dat D66 kan maken in de beide gemeenteraden. Vindt u ook dat D66 weer mee moet doen in uw gemeente? Dan nodigen wij u van harte uit om met ons mee te bouwen aan een sterke afdeling!“

Meer weten en/ of actief worden binnen de afdeling, neem dan contact op met:

Aniek Dane (aniek.dane@planet.nl)

voor Lansingerland