zondag 21 februari 2010

D66 niet te missen op 3 maart

Sociaal-liberalen plaatsen reusachtig verkiezingsbord

Pijnacker-Nootdorp / Lansingerland – D66 is vanaf afgelopen week voor automobilisten die van Delft/Rotterdam over de A4 richting Amsterdam rijden niet meer te missen. Waar de A4 samenkomt met banen uit Utrecht en Den Haag, heeft de partij een verkiezingsbord met een oppervlakte van 180 vierkante meter geplaatst. Dit is het grootste verkiezingsbord uit de geschiedenis van D66.

Succesvolle samenwerking
 “Dit verkiezingsbord getuigt van de succesvolle samenwerking tussen de verschillende D66 afdelingen.” Aldus Peter Hennevanger, lijsttrekker van D66 Pijnacker-Nootdorp en Jeroen Heuvelink, lijsttrekker van D66 Lansingerland. “D66 heeft een vrij klein campagnebudget, dus dit kon alleen maar tot stand komen als we ons er met elkaar voor in zouden zetten. We hebben er samen voor gezorgd dat dit bord er kwam, we hebben het samen gefinancierd en we hopen ook de komende jaren nauw met elkaar samen te werken.”

Geen gebrek aan enthousiasme
D66 moet het tijdens de campagne vooral van vrijwilligers hebben, maar aan enthousiasme is geen gebrek. In heel Nederland werken er ongeveer 5000 leden en sympathisanten vrijwillig aan de campagne mee. Campagneleider Luuk Versluis: “In heel Nederland willen de D66 afdelingen het anders doen. De komende jaren moeten we belangrijke keuzes maken. Onze leden zetten zich zo actief in, omdat zij ervoor willen zorgen dat er de komende jaren politici zitten die de juiste keuzes maken.”