dinsdag 2 maart 2010

Succesvolle afsluiting campagne

Pijnacker-Nootdorp

Op dinsdag 2 maart 2010 heeft D66 Pijnacker-Nootdorp de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen afgesloten met een gezamenlijk actie en het ontvangen van de D66 bus.

De gezamenlijke actie betrof alle D66 afdelingen die aan een Randstadrail-station liggen, ondermeer Den Haag, Zoetermeer, Leidschendam-Voorburg en dus ook Pijnacker-Nootdorp. Op alle stations van de Randstadrail stonden dinsdagmorgen enthousiaste D66-ers om met de reizigers die dat wilden in gesprek te gaan en hen informatie te geven over de standpunten van D66. D66 Pijnacker-Nootdorp bood hierbij iedere reiziger een lekkere verse appel aan, van de plaatselijke Pijnackerse groenteboer. Gezien de veel leuke gesprekken met daadwerkelijk geïnteresseerde reizigers was het absoluut een geslaagde ochtend.

Na de actie op de Randstadrail arriveerde de landelijke D66-campagnebus in de gemeente, om preciezer te zijn in de Parade in Nootdorp. Na een massale invasie van de kenmerkende wit met groene jassen van dit winkelcentrum, overhandigde de laatste fractievoorzitter van D66 in Pijnacker-Nootdorp, Ad van der Wielen, de bijna klassieke oude D66-vlag aan de toekomstige fractievoorzitter, Peter Hennevanger.

Dat waren de laatste wapenfeiten van de campagne, nu is de kiezer aan het woord.

Overdracht D66 vlag bij D66-campagnebus