maandag 29 maart 2010

D66 Pijnacker-Nootdorp 'Doet'

In het kader van de actie 'Nederland Doet' heeft het bureau vrijwilligerswerk Pijnacker-Nootdorp mensen uit de politiek opgeroepen deel te nemen aan diverse activiteiten.

Namens D66 was Harry Wever, nieuw raadslid in de gemeente, vorige week al actief in het Bieslandse Bos voor onderhoudswerkzaamheden van het Scoutingterrein aldaar.

Peter Hennevanger heeft afgelopen zaterdag 27 maart z'n steentje bijgedragen aan de boomplantdag van Scouting Nootdorp op hun terrein aan de Laakweg in Nootdorp. Samen met o.a. burgemeester Rik Buddenberg en wethouder Kees van de Kraan werden daar een paar honderd nieuwe bomen gepland.

Gebroederlijk bomen planten (Foto: Linda Vaandering)

Naast letterlijk met "de poten in de klei" gestaan te hebben, stond Peter ook op de catwalk bij Modeshow Rappa. Niet als model, maar aankondiger. Negen van de twaalf vrouwelijke Raadsleden van de Gemeenteraad Pijnacker-Nootdorp toonden als mannequin tijdens een modeshow de nieuwe fair trade voorjaarscollectie van wereldwinkel Rappa uit Pijnacker. Fractievoorzitter van D66 Peter Hennevanger stelde de kersvers gekozen Raadsleden voor aan het publiek.

Als aankondiger bij Modeshow Rappa (Foto: Linda Vaandering)