zaterdag 5 februari 2011

Politiek Café: Anders Bezuinigen? JA!

Weet jij wat bezuinigen precies is? En hoe je dat doet? Welke afwegingen overheden maken en hoe ze worden doorgevoerd? Als jij nieuwsgierig bent geworden door het lezen van deze vragen, kom dan naar het Politiek Café dat D66 op vrijdag 18 februari a.s. organiseert. Deze avond staat namelijk volledig in het teken van hoe D66 dit vraagstuk aanpakt. D66 zou D66 niet zijn als we dit niet op interactieve wijze zouden doen.

Wouter Koolmees, financieel woordvoerder van de Tweede Kamerfractie én Politiek Talent van het jaar 2010 en Josine Meurs, de nummer 2 kandidaat voor de Provinciale Statenverkiezingen delen hun ervaringen op het gebied van bezuinigingen.

Daarna barst de discussie los en kan je je eigen standpunten en vragen naar voren brengen. Wouter en Josine sluiten de avond af door alle discussies samen te vatten.

Koffie en thee staan klaar!

Het politiek café is een initiatief van de D66-afdelingen Gouda, Pijnacker-Nootdorp Lansingerland, Waddinxveen en Zoetermeer.

Wat: Anders Bezuinigen? JA!
Wanneer: vrijdag 18 februari, vanaf 19.30 tot 22.00 uur
Waar: Het Witte Huis in Pijnacker, Raadhuisplein 1