Barend van de Kraats

Fractievoorzitter

Barend van de Kraats woont in Delfgauw en is sinds de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 fractievoorzitter van D66 in Pijnacker-Nootdorp.

Barend was tot de verkiezingen voorzitter van de afdeling D66 Pijnacker-Nootdorp en Lansingerland. Van 2010-2014 was hij raadslid en vice-fractievoorzitter voor D66 in de gemeenteraad van Pijnacker-Nootdorp.

Barend is als associate partner verbonden aan the Alignment House, een bureau dat organisaties adviseert bij het realiseren van een onderscheidende en relevante marktpositionering. Als adviseur en interim manager werkt hij voornamelijk voor dienstverlenende organisaties zoals advocatenkantoren, uitvaartbedrijven en gemeenten.

“Ik vind het belangrijk dat mensen hun eigen leven kunnen leiden. De basis daarvoor is een veilige omgeving, waar je de ruimte hebt om je wensen en doelen te realiseren. Of het nu gaat om ondernemen zonder teveel regeldruk, om zolang mogelijk zelfstandig kunnen blijven wonen, het onderwijs volgen dat bij je past of op adem komen in het groene buitengebied. Het is mijn ambitie dat Pijnacker-Nootdorp deze plek is en blijft.”

Meer van Barend van de Kraats
Ik vind het belangrijk dat mensen hun eigen leven kunnen leiden. De basis daarvoor is een veilige omgeving.
- Barend van de Kraats