Jim Verdegaal

Fractielid buiten de raad

Jim Verdegaal woont in Pijnacker (Centrum) en stond nr. 6 op de kandidatenlijst van D66 voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Na jaren van slapend lid te zijn geweest is Jim op 21 maart voor het eerst kandidaat raadslid. Bij het aantreden van Peter Hennevanger als wethouder is Jim benoemd tot Fractielid buiten de raad.

Jim is als Hogeschooldocent verbonden aan de Business School van de Hogeschool Rotterdam. Naast het geven van colleges op het gebied van externe verslaggeving en risicobeheer begeleidt hij veel studenten bij het afstuderen.
Sport, zowel passief als actief is een grote hobby. Daarnaast is de combinatie boek, open haard en glas wijn ook een heerlijk tijdverdrijf.

“Ik woon inmiddels met heel veel plezier reeds 25 jaar is Pijnacker. Het voeren van je eigen regie over je leven is iets waarbij ik mijzelf heel erg senang voel. Ik hoop de komende raadsperiode een bijdrage te kunnen leveren aan het nog prettiger en (administratief) makkelijker maken van het wonen, recreëren en werken in onze gemeente.”

Meer van Jim Verdegaal
- Jim Verdegaal